teksty

Sztuka latania

Czy muzyka współczesna ugryzie?

Wyzwolony playback. Wywiad ze Sławomirem Wojciechowskim

Uroki okupacji (Zwycięstwo nad słońcem)

Blind Spot / pl

Blind Spot / de

Przeciw Gesamtkunstwerk

Pięć pojęć dźwięku

Salto mortale lunatyka. Esej o muzyce Briana Ferneyhougha

Koniec świata muzyki elitarnej. Esej o muzyce Hansa Wernera Henzego

Muzyka piły tarczowej, czyli integracja elementów języka nowej muzyki na przykładzie utworu still Beata Furrera, „Glissando”

Georg Friedrich Haas, Mikrotonowość, tłum. Sławomir Wojciechowski, „Glissando”

„Ruch Muzyczny”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s